Przygotowanie dobrej oferty na pobyt w hotelu to dopiero połowa sukcesu. To że ktoś wybrał nasz ośrodek noclegowy to jeszcze nie znaczy, że nie będzie tego żałował. W końcu na miejscu może się okazać, że zdjęcia były podrasowane, obsługa jest niemiła, a jedzenie średnio smaczne.
Co zatem zrobić by goście mieli dobre pierwsze wrażenie?
Czuli się obsłużeni na najwyższym poziomie? Warto zainwestować w różne dodatki, które umilą im pobyt. Pierwsza ciekawa opcja to zestawy powitalne hotelowe. Są to tacki, zazwyczaj wykonane z drewna, na których stoją czajniki, cukiernicze, mleczniki, a także zestawy herbat czy kaw w saszetkach. Po podróży każdy turysta na pewno będzie chciał napić się gorącego napoju. Ładnie zaprezentowany zestaw pozostawiony w kuchni z pewnością zostanie doceniony. Dzięki temu, ze całość jest na tacce to można go przenosić i np. zrobić drugiej połowie niespodziankę w postaci śniadania do łóżka. Saszetki z napojami sprawiają, że każdy może wybrać smak idealny dla siebie, a dodatkowo aromat nie zwietrzeje. Drugą ciekawą opcją są zestawy hotelowych kosmetyków. Wiadomo, że mydło w dozowniki czy na mydelniczce w łazience to podstawa. Wiele hoteli zapewnia także świeże, czyste ręczniki. Można jednak iść o krok dalej i przygotować małe szamponiki czy żele pod prysznic.
Przy wyjazdach na dłużej zwykle pakuje się pełen zestaw kosmetyków, jednak w trakcie jednodniowej delegacji czy weekendowego szkolenia zwykle zabiera się ze sobą małą walizeczkę. Wtedy fakt, iż na miejscu czekają na nas kosmetyki do mycia sprawia, że możemy zaoszczędzić miejsce przy pakowaniu się. Oczywiście ważne jest to, by kosmetyki były dobrej jakości i miały przyjemne zapachy. Trzecią opcją hotelową jest przygotowanie dla gości kapci. Zwykle są to wsuwane papucie z miękkiego materiału. Bez względu na to czy za dnia chodziliśmy cały czas w szpilkach, traperach, czy lakierkach to po przyjściu do hotelu marzymy o tym by je ściągnąc i dać stopom odpocząć. Jednak chodzenie boso czy w skarpetkach nie jest przyjemną opcja. dlatego też kapcie dawane gościom hotelowym bez dwóch zdań zyskają ich aprobatę. Większość ich ze sobą nie zabiera bo nie myśli o tym, że będzie zmieniać obuwie lub po porstu zapomina.
Jak widać, są różne miłe dodatki dla gości, które uprzyjemnią im pobyt w hotelu. Mogą to być zestawy powitalne z herbatą, komplety kosmetyków myjących, czy wygodne kapcie. Grunt to wybierać takie produkty które będą estetycznie się prezentować i będą wykonane z wysokiej jakości materiałów.